Fizyoterapi

Daima en iyisi

Arnavutköy Fizyoterapi Danışmanlık Merkezi ve Evde Fizik Tedavi Hizmetleri

Arnavutköy Fizyoterapi Danışmanlık 0212 685 10 13

Fizik Tedavi Uzmanı bir bilim insanının yaklaşımına, hümanistin kalbine ve bir sanatçının ellerine sahiptir.

Arnavutköy Bolluca Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezinin farkı; butik bir ihtisas merkezi olması, bölgenin en iyi uzmanları ile çalışması, rahatlığınıza göre dizayn edilmiş ortam ve güncel tüm ekipmanların fizik tedavide kullanılmasıdır.

Arnavutköy Evde Fizik Tedavi | Klinikte Fizik Tedavi | Özel Eğitim

17 yıla aşkın hizmet süremizle daima en iyisini arzuluyoruz.

• Uzman Fizyoterapistler
  • Pediatrik Fizyoterapi Uzmanı
  • Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Uzmanı
  • Nörolojik Rehabilitasyon
  • İş ve Uğraşı Terapisti
  • Uzay Terapisi

İstanbul Arnavutköy'de en iyi uzmanlar, fizyoterapistler ve destek ekiplerimizle hizmetinizdeyiz. 0212 685 10 13

Pediatrik rehabilitasyon için kullanılan, üç adet rehabilitasyon salonumuz ve bir adet fizik tedavi ünitemiz bulunmaktadır.

Arnavutköy Bolluca'daki Fizyoterapi Merkezimizde Fizyoterapi, Rehabilitasyon, Serebral palsi, West sendromu, Rett sendromu, Duyusal Bütünlük Terapisi, Sensory (duyu) Terapi, Dil-dudak-solunum egzersizleri, Görsel ve işitsel algı egzersizleri, Otizm gelişim egzersiz terapisi ve Manuel terapi hizmeti vermekteyiz.

Fizyoterapi

Fizik Tedavi Uzmanlarına, fizyoterapist denilmektedir. Fizyoterapistimiz ihtiyaç seviyenize göre raporlamanızı yaparak tüm takibinizi merkezde fizik tedavi ve evde fizik tedavi olmak üzere 2 alanda da yapmaktadır.

Konu ile ilgili diğer makalelerimize ulaşmak için diğer paylaşımlarımızı inceleyebilirsiniz.