Arnavutköy Bolluca Fizik Tedavi

Çeşitli nedenlerden dolayı motor gelişimde gerilik, serebral palsi, hemipleji, sipina bifida, fiziksel hareketlerde kısıtlılık hallerinde ücretsiz olarak uzman fizyoterapistlerimiz destek sağlamaya devam ediyor.

ARNAVUTKÖY BOLLUCA FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON.

FİZİK TEDAVİDE UZAY TERAPİ UYGULAMALARI

Uzay Terapi Metodu, yoğun ve spesifik bir egzersiz programına dayanıyor. Tedavide patolojik reflekslerin elenmesi ve yeni, doğru ve işlevsel hareket paternlerinin yerleştirilmesinin çok büyük bir önemi vardır.

Uzay terapisinde egzersizler günde 3-4 saat, haftanın 5 günü ve 3-4 hafta boyunca uygulanır.

Uzay Terapinin Faydaları

Taktil stimulasyon (Dokunma hissi) geliştirir,
Merkezi sinir sistemini yeniden düzenler,
Harici denge (eksternal stabilizasyon) sağlar,
Kas tonusunu normalize eder, spastisteyi azaltır,
Vücut postürünü düzeltir,
Dinamik düzeltme sağlar
Yürüyüş modelini normalize eder
Vestibular sistemi etkiler
Dengeyi geliştirir,
Koordinasyonu geliştirir,
Ataksi ve atetozda kontrolsüz hareketleri azaltır,
Vücudun ve uzayın farkında olmayı geliştirir
Zayıf kasları destekler,
Güçlü kasların daha da kuvvetlenmesi için direnç uygular
Baş kontrolü gövde desteği sayesinde ses üretimini ve akıcı konuşmayı geliştirir
Kontraktürleri azaltmaya yardım eder,
Kalça eklemine dikey düzlemde yükleme sayesinde kalça düzgünlüğünün gelişimine yardımcı eder,
Kaba ve ince motor becerilerin gelişimine yardımcı olur,
Güven duygusunu geliştirir,
Tedavi süresini kısaltır,

Merkezimizde özel ekipmanlarla uyguladığımız Uzay Terapisi, çocuğun tedaviye maksimum katılımını sağlar. Sizde hizmetlerimizden faydalanmak isterseniz, Bolluca ailesine ulaşmak çok kolay…

FİZİK TEDAVİ'DE BİR İLK

Her çocuk için bireyselleştirilmiş olarak hazırlanan ve uygulanan fizyoterapi ve rehabilitasyon programı süresince, yapılan tedaviyi desteklemek, etkinliğini arttırmak, bağımsız hareket etmesine olanak sağlayarak öğrenmesini, çevresini araştırmasını ve iletişim becerilerinin geliştirilerek özgüveninin desteklenmesi amacı ile uygun cihaz ve ekipmanların kullanılması.

KAS HASTALIKLARINDA FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON

Kas hastalıklarında fizyoterapi rehabilitasyon yaklaşımlarının amacı çocuğun ve ailesinin yaşam kalitesini yükseltmektir.

EV FİZİK TEDAVİ UYGULAMALARI

Özel eğitim, fizyoterapi ve rehabilitasyon seanslarında uygulanan tekniklerin başarısı, bu tekniklerin uygun şekilde tekrar edilmesine bağlıdır.

FİZİK TEDAVİ HİZMETLERİNDE BİR İLK; DUYU BÜTÜNLEME VE UZAY TERAPİ BİRLİKTE

Arnavutköy’de Fizik Tedavi Hizmetlerinde bir ilk daha gerçekleşiyor; duyu bütünleme ve uzay terapi birlikte Bolluca ailesinde gerçekleşiyor. Hizmetlerimizin temelinde iyi eğitim almak her çocuğun hakkı anlayışımızla ilçemize yüksek kalitede hizmet vermekten memnuniyet duyuyoruz.

Evliya Çelebi’nin tabiri ile “bir şey katmadığın yere, elini uzatma” anlayışıyla hizmet veriyoruz.

Spor yaralanmaları, Romatoid artrit, Ortopedik hastalıklar, Vestibular hastalıklar, Duyusal rahatsızlıklar, Kas tranplantasyon, Pediatrik hastalar, Serebro-vasküler olay (SVO), Post-travmatik durumlar, Merkezi sinir sistemi hastalıkları, Serebral palsi (CP), Spina bifida, Gelişimsel gerilik, Down sendromu

“İyi eğitim almak herkesin hakkı..”

www.arnavutkoyfizyoterapi.com